luni, 5 mai 2014

Sibiul in festival, 6-15 iunie 2014

luni, mai 05, 2014 Scris de Cristina 4 comentarii
     La Festivalul International de Teatru Sibiu imi doresc sa ajung de cand eram tot studenta si colocviile si apropierea sesiunii de vara umbreau orice alta optiune, fie ea culturala, in topul prioritatilor.
     Nu a fost sa se intample pana acum, nici anul trecut, nici acum doi ani. Bine, rememorarea asta vine din consemne blogosferice, ce bine! Cine isi mai aminteste ce dorinte or fi fost inainte?





     Dar, pentru editia de anul acesta, desfasurata sub sloganul "Unicitate in Diversitate", lucrurile se schimba in plan personal.
     Am printat programul, ne-am confruntat programele, suntem in momentul in care definitivam alegerile. Si sunt atat de entuziasmata pentru cum se aseaza lucrurile, incat mi-e ciuda ca tot nu am invatat sa am rabdare.
     D-abia astept experienta festivalului, mai ales ca pe Faust al lui Purcarete l-am vizionat deja.

4 comentarii:

  1. Iti recomand cu mare caldura atat spectacolele din sali cat si cele din strada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înțeleg că ești un cunoscător al festivalului.

      Ștergere
  2. Si eu imi doresc sa prind Sibiul in festival, dar cred ca la mine nici anul asta nu se aranjeaza lucrurile. Oricum, esti perseverenta in dorinte, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, da! Dar perseverența mea nu e totul, e nevoie de un pic mai mult pentru a face lucrurile posibile!

      Ștergere