miercuri, 28 august 2013

"2 guns" si cum m-am indragostit de Mark Wahlberg

miercuri, august 28, 2013 Scris de Cristina 2 comentarii
"2 guns" este ultima productie a islandezului Baltasar Kormakur, acelasi regizor care se afla si in spatele filmului" The deep", pe care l-am vazut recent. Sunt multe diferente intre cele 2 si mi se pare fantastic sa te poti exprima altfel, de fiecare data.             


     Insa in "2 pistoale", care va avea premiera in Romania pe 30 august, cel mai tare mi-a placut schimbul de replici inteligente, pline de umor si cinism, dar foarte "catchy" dintre Denzel Washington si Mark Wahlberg. Si Mark Wahlberg, care face un rol superb! E atat de carismatic si atragator si are o incredere in el ce abunda in aroganta, dar atat de cuceritoare! Si arata atat de bine in rosu, mmm! Iertata-mi fie ignoranta, dar eu m-am atasat iremediabil de el si am multe titluri de recuperat!
     Sanii Paulei Patton imi amitesc de Flight, in cateva secvente care il au ca numitor comun pe Densel Washington. Si mai e si un domn recunoscut din Titanic, Bill Paxton. Altfel, ma intorc la D.W si la iubitul meu Mark si la relatia lor care se transforma treptat in prietenie, dupa multi bani furati, ceva batai, impuscaturi, masini furate sau aruncate in aer si autoritati pe urmele lor, in incercarea de a lamuri afaceri dubioase cu droguri mexicane. Si dincolo de loialitate oarba si tradari amoroase, cel mai important devine sa lupti pentru cel de langa tine.
     Da, e un film de actiune si totodata o comedie care mi-a mers la fix, cu mult umor de context si dialog, cu atmosfera relaxata si sincronizari perfecte, ca in filmele americane! Dar pe cuvant ca mi-a placut mai tare decat ma asteptam!

2 comentarii: