sâmbătă, 15 decembrie 2012

Moș Crăciun e Magic!

sâmbătă, decembrie 15, 2012 Scris de Cristina 3 comentarii
 
Expeditor: Mos Craciun, Polul Nord
Destinatar: Fata de pe plaja cu ganduri
Data postala: 12.12.2012

Draga Cristina,

Asteptam cu nerabdare scrisoarea de la tine! Stiu ca ai fost o mica magiciana anul acesta, aducand de multe ori zambete celor din jurul tau :) Tocmai de aceea, pentru ca ai fost cuminte, Mosul iti multumeste!

Ce mai este prin studentie ? Sunt convins ca ai trecut peste toate hopurile si ca ai invatat o gramada de lucruri interesante! Ma bucur mult ca nu ai uitat sa pretuiesti timpul liber. Stiu ca iti place bloggingul, iar asta e un lucru minunat!



Eu, asa cum stii, am fost tot anul ocupat aici la Polul Nord, am facut jucarii noi si frumoase pentru toate fetitele si baietii cuminti din toata lumea. Din sursele mele am auzit ca iti doresti o camera video. Desi calatoria mea va fi lunga, iti promit ca voi face tot ce-mi sta in putinta ca in noaptea de Ajun sa-ti indeplinesc dorinta!

Sper ca tu si familia ta sa aveti sarbatori fericite!

Cu mult drag, Mos Craciun de la Polul Nord

3 comentarii:

  1. Aceasta e scrisoarea de la Mosul? :D
    Frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-a raspuns prin posta electronica. Si magic e faptul ca altcineva i-a scris in numele meu, nici macar eu nu stiam ce imi doresc! :D

      Ștergere
  2. Tocmai te-am nominalizat pentru “Blog of the Year 2012″ :) Mult succes! :) Linkul il poti gasi aici: http://www.wintericemagic.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere